GKV recht de ruggen

Vorige week verloor GKV 2 voor het eerst een wedstrijd dit seizoen. De meeste ploegen in de top van de eredivisie wordt dan een crisis aangepraat. GKV weet zich van alle media-aandacht te ontdoen en richt zich meteen op Conventus.

Geschreven door op donderdag, 06 februari 2020

CONVENTUS bleek in de heenwedstrijd een lastige tegenstander voor GKV. Het was een ploeg die zich maar lastig op de knieën liet dwingen. Hoe anders zou het in deze wedstrijd gaan. GKV had een kleine wijziging aangebracht, want niet M. Schols stond naast A. Tamriuat, maar K. De Heer. Dit ging binnen het vak prima. De gehele wedstrijd verliep voor GKV in ontspannen sferen. Er was volop vertrouwen en bij tijd en wijle werden er prachtige aanvallen gespeeld. CONVENTUS speelde naar de mogelijkheden, maar was niet bij machte om het GKV echt lastig te maken.

Met de prima score van 28 - 18 won GKV en aankomend weekend wacht NIO uit Rotterdam. GKV kennende is er al een strijdplan en gaan zij met veel plezier de wedstrijd tegemoet.