Alle remmen los!

GKV 2 is ontketend. Wat een spel. De reporter was er even uit. Hij had even de tijd nodig om te geloven wat hij te zien kreeg. Wat een spel. Wat een bravoure. Wat een stijl. En wat een plezier straalt het 2e team van GKV uit!

Geschreven door op woensdag, 18 december 2019

GKV 2 heeft tijdens het transferwindow goede zaken gedaan en heeft uit het warme zijde ergens in de woestijn een supertalent aangetrokken. Souf is terug op het oude nest. En dat wilde hij laten horen ook. Man man man, wat een schutter is die gozer.

Ventura sport 2 - GKV 2
De wedstrijd begon stroef. De tegenstander had voordeel bij twee scherp schietende dames die een bal van afstand wel raak konden schieten. Maar daar bleef het gelukkig ook wel bij. Verder hadden ze veel werkers in de ploeg lopen. Gelukkig had het vak met Michiel, Charlotte, Sandy en Ali, laatstgenoemde in het vak. Wat een werkpaard was hij deze wedstrijd, zeg! En het vak genoot er volop van. Herhalen konden ze volop doen. Dit rotsblok zorgde wel voor dat het vak kon blijven herhalen. De rust wordt met een kleine voorsprong voor GKV gehaald.

In de rust pakte Fleur het team bij de hand en scoorde zoveel dat de dames het niet meer wisten en naast Souf en Fleur ging Tim ineens gekke dingen doen onder de korf en maakte flitsende goals. En Suus laat elke week weer zien wat hard werken is. Zij is een grote plaag voor tegenstanders die een rustig middagje willen. En het 2e van GKV wint toch gemakkelijk haar eerste zaalwedstrijden.

Nu lekker oliebollen happen en de kerst in. Tot in het nieuwe jaar!