Nieuws

GKV lanceert nieuwe huisstijl

Bestuur

Door de promotie van GKV naar de 1e klasse en ons naderende 100-jarige bestaan worden we gedwongen om na te denken over onze toekomst.

Om mee te kunnen draaien op topniveau en het ledenbestand stabiel te houden, moet er geïnvesteerd worden in werving. Hiervoor is ons imago een belangrijk instrument. Om ons als vereniging sterker te profileren en duidelijk te maken dat wij klaar zijn voor een mooie toekomst, presenteert het bestuur een nieuw, fris logo.

 

Dit logo is ontworpen door de pas opgerichte PR-commissie. Het logo (en de huisstijl) zijn onderdeel van het communicatieplan dat tijdens de laatste bestuursvergadering is goedgekeurd en in  september gepubliceerd zal worden. We hopen dat het nieuwe logo een drijfveer zal zijn voor de verdere uitstraling Het is ons gelukt om het logo te laten voldoen aan de volgende voorwaarden :

 

 - De clubkleuren blijven hetzelfde (Geel/Zwart)
- Ons motto "Luctor et Emergo" is er in verwerkt
- Het jaar van oprichting is erin verwerkt
- De ruitvorm van het oude logo is er heel subtiel in verwerkt

 

Vanaf vandaag zal het nieuwe logo in gebruik genomen worden. Binnenkort is er op de website een 'Huisstijl-toolkit' te downloaden waarin gedetaileerd de huisstijl staat beschreven. Door de komst van het nieuwe logo werd het mogelijk om een lang gekoesterde wens van de vereniging uit te laten komen : Een welkomstbord! Ook zal onze jeugdsportcoordinator Wibout zich dit jaar samen met het bestuur bezig houden met "de weg van de sporter" en zo proberen de clubervaring onder de loep te nemen én te verbeteren. Vanaf vandaag hangt het welkomstbord in iedergeval aan het hek. Heb je ideëen, suggesties of gewoon een "vind ik leuk", spreek me even aan op het veld!

 

PR-Commissie

Maykel Teske