Kwestie van Spirit

Effectiviteit was het sleutelwoord deze wedstrijd. GKV 1, ons vlaggenschip, is een ploeg in opbouw. Elke week maakt dit team stappen. Trots zie ik op de vrijdagen onze ploeg keihard trainen. Het dwingt elkaar om tot het uiterste eruit te gaan en alles eruit te halen wat erin zit.

Geschreven door Abdelali Tamriuat op maandag, 23 september 2019

Kan natuurlijk ook niet met de nieuwste aanwinst, die eigenlijk geen 'nieuwe aanwinst is, Henke is teruggekomen. Met maar één doel: GKV, ZIJN clubje, helpen in de opbouw... een klus die hem op het lijf geschreven is. En wat is die jongen belangrijk.
Dan de wedstrijd. De nummer 1 Spirit kwam voor twee punten naar Den Haag. En voor niets minder. Dat hebben we geweten. Na een moeilijk begin voor beide ploegen kwam Spirit in hun spel. En zuiver schietend hebben zij zichzelf heel snel naar een comfortabele 1-7 voorsprong geschoten. Na de time-out van onze generaal Barends speelde GKV beter. Helaas, het kwaad was al geschied en we waren overlopen. De tweede helft werd een formaliteit. En de twee punten gingen mee naar Voorthuizen. Wel mooi om te zien dat de ploeg gelijk wist waaraan te werken. Even het weekend goed balen. Vanaf woensdag de koppies weer dezelfde kant op. Zaterdag om 16.30 uur gaan wij in Haarlem tegen Haarlem 1 strijden voor die punten!

Maandag
Dinsdag